Monday, November 15, 2010

bukan...bukan... not me!

salam peeps..
hows ur monday? monday blues kah? hehe...
hari ni mama ab awal2 pagi dah perabeh pitih kat car boot sale..fuuuhhhhh!!! lap peluh
tp sebab dah lama aim this kind of shawl (cotton shawl) ngn cardigan tuh..
senyum melebar la.hakhak
cardigan tuh lbh kurg camni..dapat rm30.takleh kurang dah.hehe
dh lm cr yg labuh, biar sesuai sket ngn imej mak budak kann.hehe
shawl tuh exactly mcm yg ni.tp mama ab dpt rm15 je.hehe ;p

ms mama ab teman mama arina plh2 jubah, tjumpa ngn kakak sorg ni..
aiyohhh mama ab lupa namanya.sori kakak.hehe
dia tegur dulu, mama ab ingt penah attend english course sekali ngn dia.
dia tny, pregnant kah?
tak kak...saya tak pregnant!
aiyohhhh....kenapakah? perut saya ketara buncit mcm org preggy ke kak?
bukan saya pregnant kak, tp kawan saya tu.....sambil tunjuk2 kat mama arina.hehe..

aiseh...kena buat sesuatu neh!!! mama ab, u have to work out.sit up okeh!
uwaaaa saya sudah buncit!!!

2 comments:

zurainah said...

ab..mmg monday blues arini..ab..perasan tarikh & hari blog ab update lmbt ckit..setting die kot salah..huhu

sulongbikung said...

ina: monday bules ke ina?
sbb tak sabar nak blk kg raya haji ek?hehe..
oh.date lmbat..okeh okeh nnt ab cek setting.tq =)