Monday, April 20, 2009

kisah semalam

spoil..spoil...

hmm...plan last weekend, nk g baby shopping =( spoilt

mlm sabtu,kitorg tdo kt umah family jnjarom..
pg tu dh bsiap2 awal dh..
mmg bkobar2 nk g..
7.30am dh kuar umah
janji ngn mbr nk pick up dia kul 9am
before tu,nk blk umah dlu..siap2 mandi seme..
sbb kitorg x prepare bj pn ms tdo umah jnjarom

smpai umah kul 8.30am
belek2 hbeg..x jupe kunci..
tny cik abang..dia pon xde kunci..
cek lam kete,pon xde!
arghhhhh!!!!
kunci ttggl kt umah jjarom

xleh wat pe
msg2 mula nk tuding jari sape y salah
masam muka!
cik abang ngn bengang..suh masuk kete
dia pecut laju,patah blk jnjarom amek kunci
sepanjang jln..sunyi sepi,x ckp pape...
aku merajuk gk ar kononnye..hihi
seb baik mbr aku sms,bgtau xleh join ade hal..
fuh..kalo x akn babitkn org ke3 lak

sampai umah sn,lepak jap 30min..
pahtu blk semula serdang..
penat gk la badan aku nih..letih..
smpai umah x btegur lg neh..haha..
last..last dia tegur," g la mandi ayang..nk g tak?"
ekekekkeke..ht mula bbunga riang
nk sejukkn ht dia "xpe..abang rehat la dulu..kn penat.pas zohor kita g ek.. =)"

aku siapkn lunch n cik abg ttdo pas mkn..
kenyang + hujan lebat semlm,confirm syok tdo time gitu kan!
kul 4 kitorg pn bsiap2 nk kuar,
dia mtk map..
hmmm...ala...kul 6pm kedai tu tutup..
hampa gk la aku..

tp aku xde la sedih n kuciwa ngat..
sbb kami beronggeng d midvalley semlm..
hikhikhikhik =)
n xde sape pn antara kami y ungkit kisah kunci tu.. ;p

No comments: