Friday, October 17, 2008

kisah semalam

aduh...kecut perut bile ingtkan kisah semlm...

skang aku travel dr segambut lak.
pagi g keje ngn bike,cik abang anta..hikhikhik...
time blk, naik tren...uuuhhhh (konon nk bdikari) ;p
besa ar naik tren komuter during peak hour mcm HARAM!!!!!
delay satu hal...fr sure manusia teramat ramai..arghhhhh
berebut 2nd hal.benci!
kn kepit lanyak 3rd hal...grrrrrr rs cm nk tolak seme org!huh
4th ..confirm x dpt duduk!
5th..dpn neh,mamat negro plak!!!aaaaaaaaaa u know why... =/
tahan hidung...tahan......

tskkk tskkk emosi x stabil neh..sakit pnggang bagai..
hukhukhukhuk...sabar..sabar ab!!sabar itu separuh dr iman...

tren gerak cm siput..
ye la.. muatan melebihi had yg dibenarkan..
sampai kt each stesen, ya allah..
ramainya manusia berimpit nk masuk
kn squeeze bdn lg pas neh!!!
aku btul2kan position bdn,slps dihimpit2 lg dgn
manusia yg amatlah gelojoh n x reti bhs... BAHAWA
"wei!!!jgn lah tolak!!!tren dh penuh laaaa!!!!"
tb2 pintu sebelah knn plak terbuka yg sepatutnya
x guna tuk seremban to rawang lane
time tu plak mamat indo ngah syook bersandar kt pintu tu..
n dia hampir2 nk jatuh
dengan tindakan luar sedar aku,
aku berjaya tarik lengan baju mamat indo tu..
n aku rase mcm tarik + genggam lengan dia ngan kuat..(mcm cubit kuttt)
huh!tgamam kami..bahaya!!yes sgt bahaya kann
beg dia pon hampir jatuh..
nsb baik gk mamat india blkg dia smpt tarik beg tu..
serammmmm
apa gile ke dorg ni salah bukak pintu..
kalo jatuh td..cemane ngn dia?
(errkk...tp mmg ade warning pn psl jgn menyandar kt pintu kann =#)
pas kejadian neh,aku jd cuak juga n fobia tuk stay tp pintu.huuu
tp lawak juga bile ingat blk..aku mtk maaf ngn mamat indo tu..maaf ya pak
ahhahahhahah ( mtk maaf psl cubit dia ;p ) then
dia ucap terima kasih bile dia trn kt stesen seputeh
happynya..terharu pon ade
tskk tskk seronok rasenya dpt tlg org! ;)


* nasihat penaja:
jgn menyandar tepi pintu tren komuter lagi.
bahaya tau kawan2!!

1 comment:

Miss BumbleBee said...

train waktu peak hours sure bau sardin basi (tidak termasuk hari hujan tambah lee bau). dok dalam tuh pun dah jadi sardin...

takpe, alah bisa tegal biasa nanti

p/s: kak ian amalkan teknik breathing ikot mulut kalau encounter bau busyuuk. kekadang naik train 6.45am pun, dah ada org bau masyem. entah mcm na bau dia kul 4.45pm..haha