Friday, October 17, 2008

kisah semalam part 2

semalam...
aku msuk tdo awal
abeh jek citer kekasihku seru,
ngn pantas aku trus masuk bilik
cik abang still lg lepak dpn tv
layan citer cj7 ngn yasmin
hmmm confirm lmbat lg tdo tuh..
lena nye tdo..bestt!!
maybe penat sgt bdn..travel almost 3 weeks kan
plus emosi ngah x stabil ;p
bile aku sedar jek dr tdo,ingtkn kul 6am..rupanya baru kul 4am!!
aku pusing sebelah..aik mana abang?
masya allah..abang tdo mane?
aku kuar bilik cr abang
abang tdo dpn tv..ngn keadaan dia cover body dia ngn cushion sofa
uuuh cian nya..mst abg kesejukan =(
bsalah gile rasenye
aku kejutkan abang...

dinda: bang,nape tdo kt luar?
kanda: pintu kunci, x leh masuk...
dinda: laaaa.nape abang x kejutkan??
kanda: dh ketuk pintu.kejutkan byk kali..
dinda: (erk!!)abang...mintak maaf ya...huhuuhuhu x sedar
kanda: hmmmm
dinda: sori ye bang..
kanda: bukan sengaja kann.... (frust)

aduh..bersalah gile aku.ina kate aku isteri y bdosa besar!
huaaaaa...fyi pintu blk tu prob,bile pintu kn lock
still x leh buka even dr dlm..
aku pon x sure ttp pintu ke tak semlm..
rase mcm tak (x confident.ingt2 lupa)huhuuhuhuhuhu
oooh sori sgt sayang
seb baik cousin, su tatau..
kalo dorg n ma tau mati aku...

hmmm..isteri ape la aku neh.br 1 minggu nikah
hmmm

3 comments:

JustAgurlzNotAprincess said...

ko neh cik AB...
hehehhehe
tdo mati gamaknyer...
ekekekekekke....

ctina said...

eh kakak...
sentap aku..
hehehe..
ina men ckp jer..
skadar bergurau..hehe
kakak marah ker??
akak kan tau ina cemana..
dont take it serious ok..
xpe..ina memahami..kadangkala bila dah dapat tilam dan bantal, lupa jer aper yang ada kat sekeliling kita..
hehe..
neway jgan wat lagik tau..

sulongbikung said...

ahhahahha x marah la ina.. ;)
akak kn kontrol diri ar part tdo neh..adeh!!!