Thursday, April 15, 2010

diani??? diana???

rase macam nak citer jek kisah semalam..
macam kelakar pon ada

ohhh ya.. about S**IM audit tu?
semalam pn ab kena audit
alhamdulillah succes n end up with 0 NCR!!
yippie!!!! :)

haa back to da diani diana story
diana tu adik ab, family n frens call her ac
i was person incharge of ordering her wedding cards,
bunga telur, bunga hantran camtu lah..

n semalam..sum1 frm KAN*AD*NDA wedding card call ab
nak ckp dgn diana..n i said..
ab : diana xde, diani ada la..
mr F: ohhh..yang tempah kad sape?
ab: diani
mr F: no tepon n email ni sape?
ab: diani
mr F: abes tuu..yang nak kawen ni sape?
ab: diana
mr F: suara sama je ngn y call td...
ab: lohh std ar..kate adik beradik.hik hik
mr f: aduii..pening saya..konpius la..xpe la.biar saya call dia pas ni.brape no dia?
ab : ntah la.saya x ingt..saya cek jap
mr f: ntah pape la..no adik sndr pon x ingat gelak jahat jap jap... dia cek kat wedding card gamaknya..okeh..ade2 013-6... kan?
ab: ye kut..bile bleh siap ni? dia nak cepat katenye..
mr f: lor..nikah kan bln 6.ni br bln 4
ab: ntah nya dia..x sabar nak kawen ar tu kutt..
mr f: kalo saya kate jumaat ni?
ab: orait..saya g amek jumaat tu jugak..saya nak balik ni..nak bwk blk kad tu!
mr f: kalo saya kate 1 mei? orait la tu..cuti kann. leh blk lama
ab: alaaa... jgn camtu..as soon as possible eh.saya nak blk ni..
mr f: xpe.nnt saya diskus ngn diana

conversation end

ac call lak pastu...

ac: sulong! td mr f call..
ab : hoo dia kate mende?
ac: dia kate siap next week.pastu dia kate hypertension
ab: pesal plak?
ac: sbb diani n diana..ac ckp..rileksss ar bang.takkan tu pon nk tension kuttt ;p
ab: hahahaha..pening ar tu
ac: pastu ac ckp kt dia..kalo boleh siapkn cepat..tolong ekk.sbb saya nak trn kl amek kad tu
ab: ok.then?
ac: hahhaha dia kate..poyo la korang ni!!!
ab: ahahhaha dia pening la tu.sbb td kak lg kate nak bwk blk kad.pastu ac plak kate nak dtg sini amek kad..ahahha cian mr f! ;p

1 comment:

nedi said...

diani vs diana = nadia..hahhaha