Thursday, December 18, 2008

wedding invitation in december

21st dec
sgt la byk invitation..

tatau nk pegi yg mane..
psl location nyer bsepah2 heeee
ade yg gombak..banting..pd n seremban...
n still waiting fr card frm my old fren,
location unknown.heeee x sure kt ner ;p

tp maybe the choosen places pd n seremban
coz...geng seumah nyer event kt pd..
dia dh jemput se awal dr bulan 9 lagi..
huuu n we call her da xcited bride..
kerna ke'exited'an nye y luar biasa..ahaks.. ;p

n seremban...alang2 g pd..terus shoot tu seremban
majlis anak lecturer,dr puziah =)

25 dec
invitation frm nolly...geng lama upm ;)
insya allah singgah jap before pulang ke kampung..
iskkk..sonotnye pulang!
lagipon umah bakal pengantin d kajang shj..

i choose purple to da font cz its nolly's fav colour ;)

to all bride to be:
congratulations!!!!
n i dedicate this song to u guys!!

p/s: cam romantik jek lagu neh...what say u? ;p


Aku Dan Dirimu - Ari Lasso feat Bunga Citra Lestari

enjoy!!!

4 comments:

Miss BumbleBee said...

hola...

sudah pandai tampal gambo di blog.

so takpayah buat tutoriallah ek

selamat makan nasik minyak.

makan byk2...sekarang tak payah risau gemoks. :P

sulongbikung said...

hikssss
nk try gk sampai dapat..
at last bjaya gak..hii

lyana said...

ab ab ab! tenkiu terharu plak pilih warna font sempena warna kegemaran aku hehehe. ;D hope u r doing well bebeh! sila jangan gemuk hahaha. aku skarang tengah paranoid dengan kegemukan jugak. so jangan terkejut kalo aku dah bombom ;D

sulongbikung said...

nolly si purple ;)

ehem..aku maintain slim ;p