Wednesday, May 7, 2008

rindu

4 hari aku bersama2 anak org asli
dr pra sek sampai le darjah 6
budak2 ni kecik sungguh
mcm x ckp vitamin saje
huhuhu~ sayu sungguh hati ini
kecik2 dah kn masuk hostel
aku yg 1st time msk hostel kt matrik ni pon..
asyik meraung home sick nak blk..huhu~
pdn le hostel mcm2 bau ade
yg kecik2 ni msg2 blom tau urus diri
tp...bahagia btul aku tgk keletah bdk2 ni
umpama tiada lasung masalah
main..main....dan main...
uuh..bahagianya hidup
ptg itu..kami bsuka ria
bmain badminton dgn girangnya
adik2 kecik ni hny perhati dr jauh
hendak dktkan diri mungkin malu
tp xcident blaku..
adik kecik cb bmain badminton spt kami
tp tersilap pukul mata adiknya sndr..
adik kecik menangis kesakitan..
plus mungkin malu dgn org sekeliling
si abg entah ke mana
aku teringatkan adik2ku..
bmain..ketawa..menangis mengingatkan ku pada mereka
aku rindu...
teramatla rindu..ooh home sick lg kah aku
tatkala umur menjengah 25 thn..
teresak2 kecil menahan pilu d hati..
aku rindu....

No comments: